Rotaid

De opdracht Leg op een duidelijke en eenvoudige wijze uit wat de voordelen van een Rotaid AED kast zijn. Het is een nieuw en relatief onbekend product. Doelgroep Potentiële kopers van Rotaid in verschillende landen. Onze oplossing: Een combinatie van livebeelden met animaties en een grafische laag. Op deze manier kan het ‘onzichtbare’ zichtbaar worden … Continued

Make your brand fly

De opdracht: Laat zien hoe wij op een innovatieve manier merken onder de aandacht kunnen brengen van diverse soorten reizigers. Doelgroep: Managers van (internationale) merken die mogelijk op Schiphol willen adverteren. Onze oplossing: Een brandvideo waarin Schiphol niet als luchthaven, maar als bestemming, met een populatie van een middelgrote Europese stad, wordt neergezet. Waar de … Continued

Commercial Museumweek 2020

De opdracht: Maak voor de eerste digitale editie van de museumweek een TV- en radiocommercial rekeninghoudende met de 1,5 meter regel. Vanwege COVID19 vond de Museumweek in 2020 online plaats. Het thema was 75 jaar culturele vrijheid. Doel was aandacht te genereren voor de online activiteiten in de Museumweek. Doelgroep: Huidige musea- en kunstliefhebbers, en … Continued

Railway Engineering

De opdracht: Maak een internationale video die inspireert om in te schrijven voor de MOOC over Railway Engineering. De video moest daarnaast ook bijdragen aan het imago van spoorwegen in het algemeen en de TU Delft in het bijzonder. Doelgroep: Primaire doelgroep: wereldwijd hoogopgeleide jongeren van eind twintig die al bekend zijn met de materie. … Continued