Global webcast

De opdracht Nutreco is een wereldwijd opererende onderneming. Tijdens de pandemie was het erg lastig om fysiek bij elkaar te komen. Hoe krijg je je medewerkers dan toch goed geïnformeerd en gemotiveerd? Doelgroep Medewerkers wereldwijd. Onze oplossing Tweemaal per jaar een global webcast in de vorm van een online talkshow. Gepresenteerd door een eigen medewerkster … Continued

Making the soil do the work

Opdracht: Bedenk een positionering, communicatiestrategie, naam, logo en huisstijl voor de eerste elektrische tractor op waterstof ter wereld.  Een tractor die zero emission heeft, een verstelbare spoorbreedte om de bodem niet onnodig te belasten en GPS gestuurd kan worden, zodat precision farming mogelijk is. H2Trac is een start-up van twee broers die samen deze tractor … Continued

Kijk je naar de ziekte, of zie je de mens?

De opdracht: Ontwikkel een positionering en communicatiestrategie voor het programma Optimalisatie Onderwijs voor Palliatieve Zorg. Doel van dit programma is beter onderwijs voor (aankomende) zorgprofessionals. Steeds meer mensen worden chronisch ziek en hebben daardoor langere tijd palliatieve zorg nodig. Daarbij moet het gaan over de kwaliteit van leven en niet alleen over de laatste fase … Continued