Human Forward Stories

De opdracht: Bedenk een online campagne waarin de missie van Randstad, om wereldwijd zoveel mogelijk mensen aan werk te helpen, wordt gevisualiseerd en verteld in persoonlijke Human Forward Stories. De verhalen moeten door verschillende landen kunnen worden geadapteerd en nationaal worden kunnen ingezet. Doelgroep: Nieuwe kandidaten op zoek naar werk en een partner om ze … Continued

Time-out, voorkom huiselijk geweld en kindermishandeling.

De opdracht: Creëer bewustzijn dat het vroegtijdig ingrijpen bij oplopende spanningen huiselijk geweld en kindermishandeling kan voorkomen. Doelgroep: (Jonge) ouders, kinderen vanaf 12 jaar en jongvolwassenen. Onze oplossing: Neem een time-out als de stress of spanning te veel wordt! Dat is het concept dat we hebben uitgewerkt. Een time-out is een bekend gegeven in bijvoorbeeld … Continued

Ben jij klaar voor het echte werk?

De opdracht: Ontwikkel een propositie om het CBS als aantrekkelijke werkgever te positioneren en vertaal dit naar een campagne voor employer branding en recruitment. Doelgroep: Potentiële werknemers van het CBS. Onze oplossing: We hebben het daadwerkelijke werk van CBS gekoppeld aan de persoonlijke passie van werknemers en dit omgezet in statistiek. Een ICT-programmeur die in … Continued