Campagnes

Human Forward Stories

Randstad

De opdracht:

Bedenk een online campagne waarin de missie van Randstad, om wereldwijd zoveel mogelijk mensen aan werk te helpen, wordt gevisualiseerd en verteld in persoonlijke Human Forward Stories. De verhalen moeten door verschillende landen kunnen worden geadapteerd en nationaal worden kunnen ingezet.

Doelgroep:

Nieuwe kandidaten op zoek naar werk en een partner om ze daarbij te helpen. En bedrijven en organisaties die een partner zoeken om voor hen de juiste kandidaten te vinden. En dit dan wereldwijd.

Onze oplossing:

We maken steeds een korte geschreven storyline, geschikt voor social media. Daarbij zoeken we passende beelden die de behoefte of zoektocht van een kandidaat illustreren, zonder dat het te specifiek bij een persoon of land hoort. 

Zo ontstaat een herkenbare stijl met verschillende verhalen, maar steeds dezelfde eindboodschap. 

Inzet en effectiviteit:

De content wordt vooral via LinkedIn kanalen van Randstad verspreid. Dit werkt erg goed met veel likes. In de eerste maanden koppelde LinkedIn terug dat zij dit een zeer effectieve campagne vonden.

Meer Campagnes stories