Marketing & Sales

Make your brand fly

Schiphol Media

De opdracht:

Laat zien hoe wij op een innovatieve manier merken onder de aandacht kunnen brengen van diverse soorten reizigers.

Doelgroep:

Managers van (internationale) merken die mogelijk op Schiphol willen adverteren.

Onze oplossing:

Een brandvideo waarin Schiphol niet als luchthaven, maar als bestemming, met een populatie van een middelgrote Europese stad, wordt neergezet. Waar de merken de bewoners zijn en de reizigers de bezoekers. In de video komt met name de integratie van alle media die Schiphol heeft te bieden, naar voren.

Inzet en effectiviteit:

De video is voor het eerst getoond op de jaarlijkse internationale brandmanagersdag van Schiphol. Op een scherm van 9 meter breed. Daarnaast wordt het programma tijdens salespresentaties en in de online kanalen van Schiphol gebruikt.

De video is bekroond met een Silver Dolphin bij de Cannes Corporate Media & TV Awards 2019 en met een Gold World Medal bij de New York Festivals, Film & TV Awards.

Meer Marketing & Sales stories